Planks Discuss The Economy

This is not a sequel to Likely a Void, or a prequel. Or a midquel.

32 Likes

This is hilarious

3 Likes

ho ho ho ho

2 Likes

Ha its funny cause planks can't actually talk. Dang I ruined the joke. But seriously this is high larious

3 Likes

Hey, Maphrox. First off, just gonna say this was a pretty clever comic. smiley

However, it's been brought to my regard that this has some political discussion in this, thus I am going to have to watch the topic to make sure things don't get out of hand. It's a rule on the board not to discuss things like politics, lest it cause some fights. And since this is a comic, which will probably lead to satire and making fun of certain things, I'm gonna have to keep a sharp eye out on it.

I don't want to punish you for this, I really don't. From reading this, I thought this was hilarious! With no doubt as well that I think you can restrain yourself before going too far. But it's not exactly you. It'll be others who can't restrain themselves. As a result, I'm gonna watch over it, since it IS creative content.

If the other Mods don't agree, they can take action on this. But after thinking about it, I felt it would be better to do this.

9 Likes

Oh, no worries about things getting out of hand, it's a one-off.

4 Likes

Oh. That means it's only one comic, right?

If so, that's a good thing.

3 Likes

Single comic, yes.

1 Like

Oh good. Carry on then. smile

1 Like

No, that's the point, I'm not carrying on with this because it's a one-off

(ho ho ho ho)

4 Likes

I see what you did there...

8 Likes

Pretty great comic, a little bit of a stiff delivery, I wood have personally used a better pun, but overall it's oakay.

5 Likes

Lol, I read the title as "piraka discuss the economy"

Great comic!

3 Likes

Eh. I think the humor was quite wooden. sunglasses

7 Likes

5 Likes

This comic has all the... Oaks!
[Booed off stage and thrown into a Ziploc bag, where he would meet his Creator, AppLego]

Anyways, I like it. I do think the panels should have some sort of frame around it.

3 Likes

This wood be pretty good, but it feels you're barking up the wrong tree. I mean I'm rooting for yew, yet i feel you need to branch out more. I know someone is going to ask what i said this fir and i guess its just a little sappy for my taste. /s

Though yeah, this is treemendous and if i had to give this a rating it would be over pine-thousand. Everyone likes a good oak and i wish i could axe you for more :3

SO MANY PLANK/TREE PUNS! D:

20 Likes

Scar
wat r u doin

Scar

stahp

8 Likes

I liked the part about the wood... needs more voids tho stuck_out_tongue.

7 Likes

That post was a treet. But I don't want to be annoying, so I'll leaf you alone now.

(Oh yeah, the comic is funny too. XD )

8 Likes