The Glitch Mob

I just recently started listening to their music, and I must say, Love Death Immortality is my second favorite electronic music album of all time. (Next to Alive 2007 by Daft Punk)

My favorite songs are a tie between Skytoucher:

And Can't Kill Us:

I know @BioRaiders532 is also a fan, but who else is?

7 Likes

Never heard of 'em, but I kinda dig it.

1 Like

gosh diggity dang I had a draft for this topic last night.

Beat me to it gosh dang it.

But this group is amazing and make great mooziks

3 Likes

uh, that's Daft Punk.

Daft punk makes sorta similar music but they're very different.

Anyway, my favorite from Love Death Immortality is probably Carry the Sun or Can't Kill Us.

From Drink the Sea, it's between Animus Vox, A Dream Within a Dream, and We Swarm.

That snare usage tho

3 Likes

The only thing I've heard from The Glitch Mob is their remixed version of Derezzed.


I've been in love with this song for quite a while.
3 Likes

Hm. Well I can't really decide...all their music is good..

Okay, I'm gonna post my favorites now that I can actually do that:

Carry the Sun

Dream Within a Dream

We Swarm

Animus Vox

I didn't include Can't Kill Us because Vuheee already posted it. =P

My favourite I've found is probably this one from 00:50 onwards;

1 Like

On my FRC team 4418, there's this senior who uses spotify to play songs for all of us and among the Linkin Park, Fall Out Boy, and other miscellaneous bands, he plays Glitch Mob. I can tell you, its good music for when you're drilling and hammering, and screwing metal plates together

1 Like

Animus Vox is simply the best, the rest of the album's alright save a few other songs but the first track, dang

3 Likes

Love glitch mob. My favorites are fortune days and we can make the world stop.


I still have yet to listen to love, death immortality

1 Like

I love them! I don't listen to a lot of electronic, but they are amazing.